Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Скіцько В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Скіцько В. І. Прийняття рішень за нечітко визначених умов [Електронний ресурс] / В. І. Скіцько // Моделювання та інформаційні системи в економіці. - 2009. - Вип. 80. - С. 186-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mise_2009_80_19
| 2. |
Скіцько В. І. Інтернет-магазин як логістична система. [Електронний ресурс] / В. І. Скіцько // Моделювання та інформаційні системи в економіці. - 2013. - Вип. 88. - С. 218-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mise_2013_88_22
| 3. |
Вітлінський В. В. Еволюційне моделювання в процесах прийняття рішень [Електронний ресурс] / В. В. Вітлінський, В. І. Скіцько // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 1. - С. 187-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_1_24 Досліджено проблему застосування інструментарію еволюційного моделювання, зокрема, генетичного алгоритму для вирішення економічних оптимізаційних задач. Розглянуто використання генетичного алгоритму на прикладі вибору товару, який є кращим за певними ознаками.
| 4. |
Скіцько В. І. Концептуальні положення управління логістичними системами на засадах коеволюції та рефлективності [Електронний ресурс] / В. І. Скіцько // Моделювання та інформаційні системи в економіці. - 2013. - Вип. 89. - С. 117-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mise_2013_89_13
| 5. |
Вітлінський В. В. Моделювання збутової електронної логістичної підсистеми з використанням нечіткої мережі Петрі [Електронний ресурс] / В. В. Вітлінський, Г. В. Мельник, В. І. Скіцько // Бізнес Інформ. - 2014. - № 8. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_8_15 Основою роботи Інтернет-магазину є його взаємодія, зокрема, з покупцями, що може розглядатися в межах функціонування збутової електронної логістичної підсистеми. Запропоновано нечітку мережу Петрі для моделювання здійснення купівлі покупцем у межах збутової електронної логістичної підсистеми Інтернет-магазину. Розроблена імітаційна економіко-математична модель дозволяє вирішити низку задач, зокрема: за яких умов покупець залишить сторінку Інтернет-магазину без придбання товару; зарезервує товар чи відкладе оплату; здійснить купівлю товару.
| 6. |
Скіцько В. І. Електронна логістика як складова сучасного бізнесу [Електронний ресурс] / В. І. Скіцько // Бізнес Інформ. - 2014. - № 7. - С. 309-314. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_7_56 Бурхливий розвиток інформаційно-телекомунікаційних засобів і технологій привів до переосмислення усталених понять та появи нових дефініцій в економіці, зокрема, "електронна логістика". Грунтуючись на проведених дослідженнях, запропоновано під електронною логістикою розуміти підсистему менеджменту щодо прогнозування, планування, прийняття рішень, координації та контролю електронних інформаційних потоків за допомогою інформаційно-телекомунікаційних систем і технологій із застосуванням математичних методів і моделей (в узгодженні з матеріальними, сервісними, фінансовими потоками та потоком інтелектуально-трудових ресурсів) на макро-, мезо-, мікроекономічному рівнях. Визначено та розкрито такі принципи електронної логістики: системність, комплексність забезпечення, науковість, конкретність, конструктивність, надійність, варіантність. У межах електронної логістики вирішується низка задач, які, зокрема, пов'язані з виникненням, пошуком, аналізом, перетворенням, зберіганням, передачею (розповсюдженням) інформації в електронній формі. Визначено функції електронної логістики. Розглянуто напрями міжнародних стандартів ідентифікації продукції в електронній логістиці, розвиток яких здійснюється за такими напрямками: штрихове кодування продукції; електронний обмін даними; глобальна мережа синхронізації даних; електронний код продукції.
| 7. |
Скіцько В. І. Моделювання в оцінюванні рівня логістичного сервісу [Електронний ресурс] / В. І. Скіцько // Проблеми економіки. - 2014. - № 3. - С. 357-362. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2014_3_49 Розглянуто актуальну проблему оцінювання рівня логістичного сервісу підприємств. Показано, що незважаючи на досить велику кількість наукової та практичної літератури з цього питання, існує низка моментів, які потребують подальших досліджень та уточнень. Логістичний сервіс являє собою комплекс послуг, які надаються у процесі замовлення, покупки, поставки та сервісного обслуговування продукції підприємства. Існують різні методи оцінювання рівня логістичного сервісу за допомогою низки економіко-математичних методів і моделей, але мінливі умови ведення бізнесу вимагають їх вдосконалення або розробки нових. Запропоновано комплексний показник оцінювання логістичного сервісу, що об'єднує його (логістичного сервісу) часткові показники та розраховується як згортка за сумарною ефективністю з лінійним пріоритетом цих показників. Розрахунок комплексного показника складається з таких кроків: визначення часткових показників і побудова ієрархічної структури комплексного показника; одержання даних за певний період для досліджуваної групи споживачів; нормалізація показників; побудова векторів вагових коефіцієнтів і розрахунок показників вищого рівня, в тому числі й комплексного. Показано, яким чином можна розрахувати вектор вагових коефіцієнтів у випадках, коли враховується думка тільки одного експерта та групи споживачів (чи експертів). Складність і тривалість розрахунків комплексного показника залежать від множини часткових показників, яка може формуватися підприємством. Запропонований комплексний показник дозволяє менеджменту підприємства одержати єдине число, яке відображає рівень логістичного сервісу та враховує низку його аспектів.
| 8. |
Вітлінський В. В. Концептуальні засади моделювання та управління логістичним ризиком підприємства [Електронний ресурс] / В. В. Вітлінський, В. І. Скіцько // Проблеми економіки. - 2013. - № 4. - С. 246-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2013_4_32 Розглянуто теоретико-методологічні проблеми щодо управління та моделювання логістичного ризику підприємства. Показано, що управлінські рішення в логістиці приймаються в ситуаціях, яким притаманні: невизначеність та випадковість результатів ризикованої діяльності; конфлікт; протидія; багатоваріантність рішень; коли одночасно не всі альтернативні варіанти рішень однаковою мірою є сприятливі. Проаналізовано існуючі підходи щодо визначення терміну "логістичний ризик" та запропоновано авторське визначення: логістичний ризик підприємства - це економічна категорія, яка відображає особливості сприйняття менеджментом підприємства об'єктивно існуючих невизначеності та конфліктності, відсутності повної (вичерпної) інформації на момент прийняття рішень, які притаманні процесам прогнозування, планування, управління, координації та контролю матеріальних, сервісних, інформаційних, фінансових потоків та потоку інтелектуально-трудових ресурсів. Крім того, надано авторське тлумачення об'єкта, суб'єкта, джерела логістичного ризику підприємства. Розглянуто існуючі підходи щодо класифікації логістичного ризику підприємства та запропонований авторський, згідно з яким логістичний ризик підприємства можна класифікувати за видами потоків та компонентами логістичної системи різного рівня. Досліджено проблему побудови системи управління логістичним ризиком на підприємстві та запропоновано власний погляд на вирішення цієї проблеми. Проаналізовано науковий інструментарій економіко-математичного моделювання логістичного ризику підприємства.
| 9. |
Скіцько В. І. Моделі оцінювання ефективності рекламної кампанії [Електронний ресурс] / В. І. Скіцько, Л. Г. Міленіна // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2014. - Вип. 3. - С. 186-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2014_3_23
| 10. |
Скіцько В. І. Моделі оцінювання ефективності функціонування логістичних систем мікроекономічного рівня. [Електронний ресурс] / В. І. Скіцько // Моделювання та інформаційні системи в економіці. - 2014. - № 90. - С. 73-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mise_2014_90_9
| 11. |
Мельник Г. В. Моделювання логістичних бізнес-процесів з використанням розфарбованих мереж Петрі [Електронний ресурс] / Г. В. Мельник, В. І. Скіцько // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 6. - С. 429-443. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_6_52 Досліджено проблеми моделювання соціально-економічних систем, зокрема, системи логістичних бізнес-процесів підприємства. Описано та обгрунтовано перехід від UML-моделей до моделей, побудованих з використанням розфарбованих мереж Петрі. Представлено систему логістичних бізнес-процесів, яку було спроектовано засобами UML, та модель її потоків з використанням розфарбованих мереж Петрі.
| 12. |
Скіцько В. І. Моделювання вибору напряму інтернет-реклами [Електронний ресурс] / В. І. Скіцько, В. О. Антонюк, Г. В. Бозова // Економіка: реалії часу. - 2014. - № 4. - С. 164-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2014_4_27
| 13. |
Скіцько В. І. Інформаційні ризики логістичних систем [Електронний ресурс] / В. І. Скіцько // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 811. - С. 347-356. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_811_54
| 14. |
Скіцько В. І. Класифікація та аналіз задач е-логістики, методів і моделей їх вирішення [Електронний ресурс] / В. І. Скіцько // Агросвіт. - 2016. - № 4. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2016_4_6
| 15. |
Скіцько В. І. Моделювання процесів електронної логістики Інтернет-магазину з використанням розфарбованих комбінованих (за часом) мереж Петрі [Електронний ресурс] / В. І. Скіцько, Г. В. Мельник // Економічний часопис-ХХІ. - 2015. - № 7-8(2). - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2015_7-8(2)__17
| 16. |
Скіцько В. І. Аналіз та моделювання синергічного ефекту логістичних систем мікроекономічного рівня [Електронний ресурс] / В. І. Скіцько // Проблеми економіки. - 2015. - № 1. - С. 242-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2015_1_31 Логістичні системи, зокрема, мікроекономічного рівня є складними системами, в межах яких відбувається постійна скоординована взаємодія їх компонент, що може зумовити виникнення синергічного ефекту, який необхідно уміти оцінювати з метою його врахування в обгрунтуванні та прийнятті управлінських рішень. Описано такі види синергічного ефекту логістичних систем: міжособистісної взаємодії; управлінський; інвестиційний; фінансовий; операційний; торговий; маркетинговий; взаємодії людини та сучасних інформаційно-комунікаційних засобів та технологій; інформаційний. Окреслено, що синергічний ефект логістичних систем може проявлятися таким чином: мінімізація загальних витрат по логістичній системі; ріст бажаного результату функціонування логістичної системи; підвищення конкурентних переваг в межах логістичної системи. У роботі досліджено низку напрямів щодо розробки економіко-математичних моделей оцінювання та прогнозування синергічного ефекту, зокрема, за допомогою кореляційно-регресійного аналізу, інструментарію математичного програмування тощо. Синергічний ефект є важливим та складним явищем логістичної системи та умов її функціонування, а тому важко побудувати одну єдину загальну математичну модель оцінювання такого ефекту для усіх можливих логістичних систем. Дана робота може бути орієнтиром для подальших досліджень, перш за все, у напрямі розробки економіко-математичних моделей оцінювання та прогнозування синергічного ефекту для конкретних логістичних систем з використанням сучасного інструментарію аналітичного та імітаційного моделювання.
| 17. |
Скіцько В. І. Моделювання логістичних процесів повернення товарів у сфері е-комерції [Електронний ресурс] / В. І. Скіцько, Ю. В. Ігнатова // Проблеми економіки. - 2015. - № 3. - С. 352-358. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2015_3_48 Розглянуто основні аспекти повернення товарів до Інтернет-магазину. Оглянуто причини і можливі механізми повернення товару. Детально розглянуто логістичні процеси повернення товарів і проаналізовано основні математичні моделі, які можуть бути використані для їх моделювання. Запропоновано модель прогнозного оцінювання обсягів повернутого товару через наявність браку чи з інших причин. Застосування інструментарію побудови карт якості продукції, а саме і кривої операційних характеристик, дало змогу здійснити не тільки прогнозне оцінювання повернень, але й при відповідних рівнях ризику врахувати якісну складову повернень. З метою моделювання логістичних процесів повернення товарів до Інтернет-магазину також було запропоновано модель однопотокової відкритої мережі масового обслуговування з пуассонівським вхідним потоком на основі класичного інструментарію одиничних систем масового обслуговування у тандемі (мережа Джексона). Керування деякими параметрами зазначеної мережі надало змогу оптимізувати роботу Інтернет-магазину на етапах оброблення повернень і здійснити прогноз щодо обсягів знаходження повернутих товарів на кожному етапі їх обробки Інтернет-магазином. Створення керованих мереж масового обслуговування на зразок описаної в даній статті дозволить охопити логістичні процеси всього Інтернет-магазину і оптимізувати його роботу за вибраними параметрами.
| 18. |
Скіцько В. І. Логістика в індустрії 4.0 [Електронний ресурс] / В. І. Скіцько // Економіка та держава. - 2016. - № 4. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2016_4_7
| 19. |
Скіцько В. І. Використання генетичних алгоритмів у економіко-математичному моделюванні: проблеми, досвід та перспективи [Електронний ресурс] / В. І. Скіцько, Т. Б. Третяк, Д. В. Бондарчук // Економіка та держава. - 2016. - № 2. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2016_2_19
| 20. |
Скіцько В. І. Індустрія 4.0 як промислове виробництво майбутнього [Електронний ресурс] / В. І. Скіцько // Інвестиції: практика та досвід. - 2016. - № 5. - С. 33-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2016_5_8
| | |
|
|